Facebook logo

FB gruppe

Om Melby Badminton Club

Kontaktinformation til Melby Badminton Club, bankkonto og MobilePay og information om bestyrelsesmedlemmer med fotos og kontaktinfo.

Kontaktoplysninger og bankkonto/MobilePay

Kontakt ikoner

Kontaktoplysninger og adresse til Melby Badminton Club samt bankoplysninger og MobilePay.

Mere om kontaktoplysninger og bankkonto/MobilePay.

Bestyrelse for MBC

Person silhoutter

Bestyrelsesmedlemmer for Melby Badminton Club med fotos og deres kontaktinformationer.

Mere om bestyrelse for MBC.

Vedtægter for MBC

Paragraffer ikoner

Gældende vedtægter for Melby Badminton Club med virkning fra 1. januar 2008.

Mere om vedtægter for MBC.

MBC støttes af lokale virksomheder

Kollage af logoer

MBC støttes af en række virksomheder og foreninger i lokalområdet. Bidragene går til ungdoms- og voksenaktiviteter, klubtrøjer, badmintonudstyr og til klublivet.

Mere om MBC støttes af lokale virksomheder.

MBCs 75 års jubilæum 2019

MBC jubilæumskage

Stiftet 2. februar 1944, fejrede MBC 75 års jubilæum 1-2. februar 2019 med reception, badmintonturneringer for børn og voksne og spisning og fest lørdag aften.

Mere om MBCs 75 års jubilæum 2019.

Vilkår for brug af websitet

MBC logo

Retningslinier og ophavsret for dette website, indhold du må kopiere, hvordan du citerer tekst fra websitet og hvordan vi gerne vil have, at du linker til websitet.

Mere om vilkår for brug af websitet.

Privatlivspolitik for besøg på websitet

MBC logo

Information om hvilke oplysninger vi indsamler når du bruger vores website og hvordan vi beskytter dine personlige oplysninger.

Mere om privatlivspolitik for besøg på websitet.