Spilletider og baneleje for voksne

MBC har ca. 120 - 130 aktive voksne motionister. Der trænes i Melbyhallen onsdage, torsdage og lørdage. Lørdag formiddag er der familiebadminton.

Haltider for motionister

MBC har haltider i Melbyhallen for motionister følgende ugedage og tidsrum:

• Onsdage: 18.00 - 22.00
  • Torsdage: 20.00 - 22.00
  • Lørdage: 8.00 - 9.00 og 10.00 - 11.00

Haltider for familiebadminton

• Lørdage: 9.00 - 10.00
Motionister spiller double

Motionister hygger sig med en double

Motionister spiller double

4 rutinerede motionist-herrer i den ugentlige dyst

Tilmelding og baneleje i MBC

En bane koster 800 kr. pr time, pr sæson. Denne baneleje skal den af holdet udpegede holdleder betale. Hver banespiller skal registreres som medlem af Melby Badminton Club, hvilket koster 150 kr. pr. sæson.

Gå til online tilmeldingen for baneleje og book en ledig bane for sæsonen.

Om familiebadminton

Lørdage fra 9.00 - 10.00 kan du spille badminton med dine børn/børnebørn - på børnenes præmisser. Er I nybegyndere har vi børne- og junior-ketchere i klubben I kan låne. Desuden er vi er nogle glade entusiaster, som kan sætte jer i gang med regler og fiduser, hvis der er behov for det.

Prisen er 800,- kr. for baneleje + 150,- kr. pr. spiller, børn som voksen. Den første måned er prøvetid, så kan I finde ud af om det er noget for jer. For at booke banen, skriver I en mail til formand@melbybadmintonclub.dk eller ringer til formanden Claus Nexø på 29 91 37 84. Så hjælper vi jer med at komme i gang.

Vi har derudover åbent hus arrangement den 19/8 kl. 10.00 – 13.00 i Melbyhallen for børn og forældre, hvor I har mulighed for at komme forbi og prøve at spille med jeres børn. Vi vil give instruktion hvis I har behov. Vi har som sagt ketsjer og bolde, og der vil være lidt at drikke og pølser fra grillen.

Du bedes venligst sende en mail til formand@melbybadmintonclub.dk inden den 12/8 2023 og oplyse om I har lyst til at deltage, samt oplyse antal voksne og børn. Så står vi klar til at tage imod jer.

Vi ser med glæde frem til at se jer i MBC, på børnenes præmisser!

Kontakt vedr. baneleje og motionistaktiviteter

Kontakt voksenansvarlig Bo Levin Madsen på tlf. 61 77 51 69 eller email for baneleje og spørgsmål om motionistaktiviteter.