Badminton for ungdom i MBC

MBC har ca. 15 aktive unge, der hygger sig med badminton onsdage fra 16.00 - 18.00. Ungdomshold er opdelt med træningstider for små og store. Vi har træner på og vores fokus er, at det skal være sjovt og lærerigt for alle at gå til badminton.

Træningshold for ungdom

Kalender

Ungdomshold er opdelt med træningstider for små og store onsdage fra 16.00 - 18.00. Der er træner på og de unge kan prøve gratis et par gange før de bliver medlem.

Mere om træningshold for ungdom.

Vores tilgang til ungdom

Kalender

Vores tilgang til ungdommen i MBC er, at de unge skal have det rart, sjovt, inspirerende og glæde sig over at de udvikler deres badmintonspil.

Mere om tilgang til ungdom.

Øvrige aktiviteter for MBC ungdom

Kalender

Vi arrangerer hvert år juleturnering, klubmesterskab og træningslejr for MBCs ungdom. Fokus er som altid på, at det skal være sjovt og lærerigt at gå til badminton.

Mere om øvrige aktiviteter for MBC ungdom.