Facebook logo

FB gruppe

Øvrige aktiviteter for ungdom i MBC

Vi arrangerer hvert år juleturnering og klubmesterskab for MBCs ungdom. Der plejer at være mange deltagere og vores fokus er som altid på, at det skal være sjovt, hyggeligt og lærerigt at gå til badminton.

Vi forsøger at holde udgifterne så langt nede som muligt for de unge, dog vil der være et lille deltagergebyr for klubmesterskab. Der udsendes særskilt invitation til arrangementerne.

Juleturnering og julehygge i december

I december inviteres alle ungdomsspillere til juleturnering og julehygge. Det foregår en onsdag eftermiddag, hvor alle ungdomsspillere har bedst mulighed for at deltage.

Der er balloner på nettene, julegodter, æbleskiver og der rafles om gaver. Vi plejer at være mange og det er super hyggeligt og sjovt.

Farvede duge på badmintonnet i badmintonhal

Juleturnering for ungdom i Melbyhallen, december 2019

Børn og voksne julehygger

Julehygge ved juleturnering i Melbyhallen, december 2019

Klubmesterskab i april/maj

I april/maj afholder vi det årlige klubmesterskab for ungdom, hvor ungdomsspillerne kan få lov at vise hvor dygtige de er blevet. De unge kan stille op i både single og double, og de inddeles i aldersgrupper og niveau.

Badminton single kamp med unge spillere

Kampe ved klubmesterskaberne i Melbyhallen, april 2019

Turneringen strækker sig over en hel dag, fra ca. 10.00 - 15.00. I frokostpausen serveres pølsehorn, pizzasnegle el.lign. Vi slutter med præmier til alle deltagere og lidt større præmier til de 2-3 første i hver række/niveau/aldersgruppe.

Farvede duge på badmintonnet i badmintonhal

Daniel og Joachim checker præmierne ud ved klubmesterskabet i Melby, april 2019

Unge med præmier og diplomer

Alle får præmier og diplomer ved klubmesterskabet i Melby, april 2019