Vilkår for brug af websitet

Retningslinier og ophavsret for dette website, indhold du må kopiere, hvordan du citerer tekst fra websitet og hvordan vi gerne vil have, at du linker til websitet.

Når du besøger og bruger MBCs website, accepterer du de vilkår for brug, som er beskrevet på denne webside.

Ophavsret og ejendomsret for indhold

Dette website og dets indhold ejes af foreningen Melby Badminton Club (MBC). MBC er en forening med ca. 160 medlemmer, der holder til i Melbyhallen, Melbyvej 134 A, 3370 Melby.

Alt indhold på MBCs website, er beskyttet af MBCs ophavsret, undtaget hvor andet er specifikt angivet.

Din brug af websitet

Indholdet på MBCs website er til din personlige brug. Du må downloade og udskrive indhold fra MBCs website til din personlige brug, hvis du sikrer dig, at vilkårene beskrevet her på denne webside overholdes.

Du må citere kortere tekster fra MBCs website, hvis du følger vores betingelser for at gøre dette. Ellers må du ikke kopiere, gengive, uploade, videresende eller på anden måde distribuere indholdet af dette website, herunder tekst, billeder, videoer, layout og logoer, medmindre du har MBCs skriftlige tilladelse.

Du må heller ikke gengive indhold fra MBCs website på dit eget website, blog eller andet medie - heller ikke selvom det er til personlige formål.

Hvad du må kopiere og hvordan du citerer tekst fra websitet

Du er velkommen til at citere kortere uddrag af websitets tekstindhold, både til personlig, offentlig og kommerciel brug, hvis følgende betingelser overholdes:

• Citatet er maksimalt nogle få linier, dvs. ikke over 50 ord.
  • Citatet skal fremstå som et citat med angivelse af kilde (Melby Badminton Club) og tydeligt link til den webside på MBCs website, hvor citatet er hentet fra.
  • Citatet må ikke tages ud af en kontekst, eller på anden måde benyttes, så det kan misforstås.

Du er også velkommen til at gengive enkelte billeder og videoer fra MBCs website, hvis du overholder følgende betingelser:

• Billedet/videoen følges af en tydelig tekst med angivelse af kilde (Melby Badminton Club) og tydeligt link til den webside billedet/videoen er hentet fra.
  • Billedet/videoen må ikke tages ud af en kontekst, eller på anden måde benyttes, så det kan misforstås.

Overholdes disse betingelser ikke, er det et brud på loven om ophavsret.

Links til dette website og hvordan vi gerne vil have at du linker

Du kan selvfølgelig linke til MBCs website så meget du har lyst til. Når du linker beder vi dig om at følge disse retningslinier, både for din egen skyld og for vores skyld:

• Link til den relevante webside på websitet, ikke kun til forsiden af websitet.
  • Brug relevant og meningsfuld tekst i links, så dine besøgende kan se hvad linket fører dem hen til.
  • Brug gerne MBCs logo i dine links til MBCs website, som alternativ til tekst links.