Tilmelding til baneleje for sæsonen

Tilmelding til baneleje for hele sæsonen, onsdage, torsdage og lørdage. Tilmeldingen foregår online her og åbnes ca. en måned før sæsonstart.

Inden tilmelding til banetid her, skal alle spillere på banetiden, både baneformand og de øvrige banespillere, være tilmeldt som medlemmer via medlemsregistreringen. Dette koster 150 kr. pr. sæson.

Når du er registreret, kan én spiller (baneformanden) gå ind og reservere en bane for sæsonen. Dette koster 800,- kr.

Derefter kan der fyldes op på banetiden med indtil 7 medspillere (8 i alt på banen). Disse medspillere findes i puljen med registrerede spillere.

Bemærk, at den dato der fremkommer ved banebooking, er den sidste spilledag i sæsonen (f.eks. onsdag 29. maj 2024.) Det er rent program-teknisk og ikke noget du skal ændre!

Her kan baneformænd booke banetid onsdag, torsdag og lørdag:

Baneoversigt i Melbyhallen

Illustration af badmintonbaner i Melbyhallen

Badmintonbanerne i Melbyhallen med placering af hovedindgangen og cafeteriet. Læg mærke til hvordan banerne er nummereret startende med nr. 1 fra højre mod venstre.